ErpBox – jak może pomóc w integracji Enova Allegro?

Klienci zamawiający wybrany produkt online najczęściej nie zdają sobie sprawy, jak wiele działań musiał podjąć Sprzedawca-właściciel konta na danym portalu sprzedażowym, aby kupujący zainteresował się produktem pochodzącym właśnie z jego sklepu.

Enova Allegro – integracja na gruncie programu ErpBox

Sprzedawcy najczęściej mają ręce pełne roboty. Muszą zamawiać towar, kontrolować jego ilość w magazynie, reklamować go, następnie zająć się samą sprzedażą: odpowiadać na pytania klientów, przygotować i zapakować zamówienie, umówić się z kurierem na odbiór paczek i dostarczenie ich klientowi czy prowadzić księgowość. To tylko kilka najbardziej oczywistych kwestii, o które musi zadbać. Warto jeszcze tylko wspomnieć o konieczności zwalczania konkurencji, różnymi metodami, do których zalicza się również prowadzenie multichannelingu.

Opiera się on na prowadzeniu wielu (kilku, kilkunastu) kont sprzedażowych, często na jednym tylko portalu sprzedażowym – np. Allegro. Obsługa konta Allegro nie jest skomplikowana – wszystkie potrzebne informacje na temat prowadzenia konta można uzyskać zapoznając się z informacjami zamieszczonymi w zakładkach Allegro, trudniej jest w przypadku bycia opiekunem kilku kont – obsługa wielu kanałów sprzedaży jest po prostu czasochłonna. Wynika z niej konieczność każdorazowego logowania się na każde konto oddzielnie. To problematyczne i monotonne. Chyba, że jest się profesjonalistą, chętnie sięgającym po nowoczesne technologie!

Do innowacyjnych rozwiązań zalicza się różnego rodzaju platformy służące automatyzacji sprzedaży. Nie należy jednak zostawiać ich wyboru losowi. Warto, mimo i tak już sporego nakładu pracy, jeszcze trochę się wysilić i dobrze zastanowić nad wyborem odpowiedniej, czytając różne informacje w internecie. Szczególnie polecaną, bo wykonaną z dbałością o każdy szczegół i systematycznie ulepszaną platformą jest ErpBox. Warto zajrzeć na stronę domową systemu ErpBox, by trochę się dokształcić, studiując poszczególne artykuły i ewentualnie wypróbowując działanie platformy.

Automatyzacja sprzedaży pozwoli na oszczędność czasu, wspomoże walkę z konkurencją która jak wiadomo – nigdy nie śpi – i przyniesie spore zyski. Wykorzystując narzędzie jakim jest ErpBox prowadzący konta Allegro, eBay, Amazon, Real.de, Shoper, WooCommerce, Magento, Ceneo czy Carrefour – i wiele innych – doprowadzą do obniżenia kosztów obsługi zamówień, sprawią że każdy klient będzie zadowolony, a firma poszerzy swoją działalność. Możliwość obsługi nielimitowanej ilości kont to duży przywilej, jeśli można prowadzić go z jednego miejsca. Nie trzeba logować się z konta na konto, ponieważ każde ogłoszenie i wiadomości pochodzące z różnych profili, znajdą się na jednej liście. Dodatkowym udogodnieniem dla sprzedającego jest możliwość wyeliminowania błędów, dzięki integracji programu ErpBox z programem magazynowo-fakturowym Enova. Tym sposobem można uniknąć większych problemów czy dziur budżetowych. Integracja Enova-Allegro to multum funkcjonalności, do których zaliczane są m.in.: możliwość wykonania operacji zbiorczej (np. przywrócenie wielu ogłoszeń z archiwum), szybka aktualizacja danych (max. 10 min.), pobieranie informacji o towarze, dokonanych płatnościach i osobie kupującej, aktualizacja cen i stanu magazynowego, pobieranie faktur i paragonów, integracja z firmami przewozowymi, automatyczne powiadomienie klienta o wysyłce towaru, czy samoczynny druk listu przewozowego.

Na zachętę dodamy jeszcze, że korzystając z ErpBox kupujący nie są narażeni na żadne wycieki danych ze strony obsługujących platformę. Programiści szczególnie o to zadbali, przygotowując program do automatyzacji sprzedaży z bezpiecznym przechowywaniem i obsługą danych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>